Persian
هیچ محصولی در سبد سفارش شما وجود ندارد.
جستجو
مشاهده محصولات مشتقات نشاسته صنعتی

مشتقات نشاسته صنعتی

3 اقلام در گرید 4 اقلام در گرید لیست

چسب کارتن Z4

چسب ورق کارتن Z4 گلوکوزان پودری است سفید رنگ که با ایجاد ژل سیال با ویسکوزیته مناسب در آب سرد ( بدون استفاده از حرارت) در خط تولید ورق کارتن مورد استفاده قرار می گیرد.
0 تومان

چسب کارتن Z5

چسب ورق کارتن Z5گلوکوزان پودری است سفید رنگ که با ایجاد ژل سیال دارای ویسکوزیته و نفوذ مناسب بالا در خط تولید ورق کارتن ۵ لایه استفاده می گردد.
0 تومان

چسب کارتن Z6

در چسب های پایه نشاسته یکی از پارامتر های مهم و موثر در قدرت نفوذ و سرعت در چسبندگی میزان DS یا همان میزان ماده خشک موجود در محلول چسب می باشد. بطوریکه رنج های مختلف DS موجود در محلول چسب کاربردهای متفاوت آن در بازار مصرف را تعیین و بر روی نفوذ و قدرت چسبندگی آن تاثیر اساسی دارد. برای تولید چسب های معمولی پایه نشاسته از نشاسته خام استفاده می گردد که با توجه به ساختار شیمیایی نشاسته رنج DS محلول این چسب ها در محدوده w/w % ۱۵ تا ۲۰ می باشد . معمولا از این چسب ها در تولید ورق های کارتن سه لایه و پنج لایه و دیگر منسوجات کاغذی استفاده می گردد.
0 تومان

سولویتوز

سولویتوز نام یک ترکیب نشاسته است که دارای بار کاتیونی و محلول در آب سرد است.
0 تومان

نشاسته اکسید

نشاسته اکسید نشاسته اصلاح شده است که نسبت به نشاسته خام دارای خواص جدیدی می ­باشد که از مهم ترین آنها می­توان به سیالیت بالا و ویسکوزیته پائین آن اشاره نمود .
0 تومان

نشاسته پری ژلاتینه صنعتی

نشاسته پری ژلاتینه نشاسته از اصلاح نشاسته های ذرت و سیب زمینی تولید شده که با داشتن خصوصیاتی همچون انحلال پذیری در آب سرد و توانایی بالا در جذب آب در طیف وسیعی از محصولات غذایی و صنعتی استفاده می گردد.
0 تومان

پشتیبانی واتساپ